Opis
Opis powinien odpowiadać oferowanemu produktowi/usłudze.
Najważniejsze informacje o produkcie lub usłudze należy przekazać na samym początku ogłoszenia. Kupujący (klient) powinien od razu zrozumieć, w jaki sposób jego zapotrzebowanie pasuje do Twojej oferty.
W jednym ogłoszeniu można opisać tylko jeden produkt/usługę. Wyjątkiem są grupy towarów sprzedawane w zestawie. Na przykład zestaw mebli.
Niedozwolone jest zastępowanie opisu produktu linkiem do innej strony. Link może być jedynie dodatkowym źródłem informacji o produkcie.
Zabronione jest
- umieszczanie reklam o podobnej treści
- zbyt duże zagęszczenie słów kluczowych
Staraj się pisać tekst reklamy samodzielnie, bez zapożyczania fragmentów z tekstów innych ogłoszeń, które są podobne tematycznie.
Nie lej "wody". Emocjonalne zwroty, sterta konstrukcji wprowadzających (chciałbym zauważyć, należy powiedzieć, również, jednak, świetnie, wspaniale itp.) przeszkadzają w odbiorze tekstu i zdecydowanie nie prowadzą do sprzedaży.